Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Linda - 24 augusti 2007 06:58


 HEJ ALLA!!!


Igår var det kursstart på våran klubb.Vi hade upprop utan hund i Klarebergsskolan...jättekul att träffa nya och gamla SmåTassar igen.Det var ovanligt många som kom på uppropet....jättekul!Sedan att få träffa alla klubbmedlemmar igen efter sommarlovet...härligt!...så nästa vecka sätter vi igång.

Idag skall jag ta en promenix med Carmen och sedan efter det skall jag ta bussen till Backaplan och till Huveröds och köpa foder till Carmen...perfekt väder för det!

*******************************


KL 14,20

Jag har haft lite att göra i dag.Först blev det en långpromenad med Carmen med lite fikaVi gick genom Fagerdahl och upp till Nybygget,där gick vi in på skogsstigen och följde den tills vi kom ut på en asvalterad väg.Vi hittade en bänk där fikade jag,sedan bar det hemåt.Vi var ute lite över 1 timme.Jag bytte om och tog bussen till Backaplan.Köpte på Siba en link-adapter...äntligen kan jag få in mina foton från min mobil...Jiiippiii!Gick sedan till huvudröds och köpte foder till Carmen.Hon skall nu börja med senior och det är mycket mer utvecklat och framför allt är det för att bibehålla mjukheten i leder och höfter och inte lika mycket fett i det,vilket hon inte behöver nu i 7 års ålder.50 kronor dyrare...549:- än den andra,men var gör man inte för att hunden skall må bra.Jag har nu installerat bluethooth i datorn och testat...funkar utmärkt!Mile...Nillas gubbe var här nyss med min gästsäng som de lånat.Nu känner jag mig lite trött,funderar på att ta mig en lurare faktiskt!Ha det!
.

Ha en fin fredag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards