Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Linda - 16 augusti 2007 06:15




HEJ ALLA!!!


Tvi vale vad mörkt och svart det var i morse när jag vaknade...som självaste vintern.Tunga bäcksvarta moln som täcker hela himlen.Stora regnskurar faller just nu och jag skall strax ut med Carmen..usch! Idag skall jag in till stan oxå till sjukgymnasten.....segt som attan!

*************************

KL 15,00

Hej hopp!

Jag har haft lite att pyssla med idag.Hos sjukgymnasten var det mycket folket idag,så man fick vänta på redskapen,så är det ibland,men det gör inget för man har lärt känna en del folk som är där och vi har så trevligt och skojar och pratar om allt möjligt under tiden.När jag kom hem käkade vi sedan skulle mamma åka till banken. jag lade mig och vila en stund och läste GT.Efter jag "slappat" så gick jag upp och packade ner alla mina grejer efs att jag skall flytta hem till mig i morgon vilket skall bli skönt.Visst det är skönt att vara hos mamma oxå,men jag behöver vara lite för mig själv oxå efs jag ff sover om nätter hos mamma,vilket känns bra både för henne och mig,då är det skönt att vara för mig själv under dagen och göra det jag vill och även hon oxå.

När mamma kom hem drack vi kaffe och efter det gick jag ut med Carmen,sedan när vi kom bar jag ner mina grejer och sedan fick även apoteket sig litet besök oxå.Ha det!


Ha en fin dag (ändå),kram!


 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards