Alla inlägg den 19 november 2008

Av Linda - 19 november 2008 06:36




GOD MORGON ALLA!!!



Igår var jag hos sjukgymnasten efter ett lååååångt uppehåll sedan agusti,så nu får man börjar om från början,fast det är skönt att få axeln tejpad.

Carmen äter medicinen idag oxå sedan är det slut,hon ser ok ut! Skönt det!Nu får vi se till att få bort skendräktigheten oxå.

Idag skall jag försöka få något gjort hemma...trögt,men vi får se.

**************************************************
*


KL 8,10

Pust.stånk nu har jag iaf fått städat av här hemma...äntligen.Damma gjorde jag igår.Det blir nogrannare städning nästa vecka,nu bara körde jag av liksom.Jag skall till klubben och träffa gittan...trevligt! Ha det!

**************************************************
*****

KL 10,45

Tjena!

Det blev en vinter fika på klubben..mysigt! En annan medlem tittade oxå in en stund.Tack för ett trevligt sällskap gittan...vi ses i mörn! En sväng till affären blev det oxå...kunde inte låta bli att inhandla en julstjärna,för blomman jag hade i köket hade dött.Jag hade planerat ärtsoppa till medda...ändrade det till grillade revben istället.Ha det!


Ha det gött!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards