Alla inlägg den 17 november 2008

Av Linda - 17 november 2008 07:12


GOD MORGON ALLA!!!!



Idag har kylan kommit tillbaka igen till Göteborg...-4 grader hade vi i morse,fast igår kväll kom det in en storm från ingenstans.

Denna helg har inte varit rolig alltså.På lördag såg jag på Carmen att något var åt h****lvete galet med hennes tass...hon gick inte alls på den och gnydde...kunde inte ligga still...det blev värre...nej tänkte jag... jag måste "tyvärr" in igen.Ringde mina vänner i säve och frågade om de hade tid att köra...jajjamän! Vi stod utanför blåstjärnan kl 9,30....Carmen har en inflammation i tassen i samband med kloskadan.Inget på röntgen visade iaf någon skelett skada.Hon hade fruktansvärt ont,så det blev smärtstillande/antiinflammationsdempande sprutor.Nu går hon på Remadyl 50mg och hon är myckert bättre och går på tassen...skönt det!

På söndagen var jag kass.Det hade varit så mycket,så kroppen och själ sa till mig att vara till säng...2 dagar uppslitande med carmen...suck! +++ att sedan omslag av ett oväder.Våran snälla vän och granne i huset åkte iväg till nordstan för oss,så vi fick medicinen till Carmen.


Idag skall jag göra såååå lite som möjligt,för i morgon bär det av till sjukgymnasten igen.Idag behövs vila.Kroppen är öm.

**************************************************
***

Kl 10,30

Det blev en promenix på 40 minuter...inget frispring ännu..det får vänta lite.Hon har sååååå mycket energi i sig som skall ut,så är hon skendräktig oxå..jaja! Det hårt att vara på topp *ASG*.Nu har jag varit i affären och handlat lite och även fått i mig lite mat,så nu skall jag lägga mig på rygg.Ha det!


 


Ha det bra!kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards