Alla inlägg den 13 november 2008

Av Linda - 13 november 2008 07:08



GOD MORGON ALLA!!!



Det ser ut att vara uppehåll idag iaf. Mamma åker till Banken själv.Jag skall se om kan få en tid hos vetten, hon kan inte ha klon så,hoppas bara jag kan få någon som har tid och lust att köra ner oss.Skall ringa en bekant och höra.Man vill ju inte besvära förmycket på folk.Det känns dumt.Vi får se hur det går.




Ha det bra!



Carmen med min gamla tiks tassko som skydd,så klon inte fläks sönder.

Inget kul tycker Carmen!

**************************************************
*


KL 11,05

Såååå skönt! Jag ringde våra vänner i Säve och fråga om skjuts om jag fick tid hos vetten.Jajjamän Ringde vetten,du får komma in akut..kanske vänta lite...ok! Vi var väl där efter 9 och hemma igen 10,30.Carmen hade som sagt en kloskada,men pulpan var inte skadad...en fin skada om man säger så...men den var ett måste att åtgärdas....om inte hade det blivit värre skada.Jag fick beröm att jag hade tänkt till lite *ASG*...att sätta tassko på carmen...bra gjort! och även beröma att carmen var i fin form..fin kropp sa vetten.Hon väger 25 kg.Nu har fått ett blått bandage som skall bytas varje dag i en vecka ungefär,sedan räcker det med en liten socka.Jag rööööös när hon klippte i pulpan...urk!Passade på att ta de andra klorna oxå + vaccernera henne,så är det klart.Hon är lite trött nu,men det går över.Nu mat och vila.Ha det!



Drogad !!!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards