Alla inlägg den 12 november 2008

Av Linda - 12 november 2008 07:01


GOD MORGON ALLA!!!




Regn och blåst...suck! Jag blir sååå trött på detta vädret.Man kan liksom inte gå ut och göra så mycket med hunden...jo jag känner till det klasssika "det finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder", men nån måtta finns det att ranta ute i blåst och regn....det har jag ingen lust med....då väntar jag tills det blir bättre väder.

Mamma skall till PRO idag..roligt för henne.Igår var hon på ICA Maxi i Angered som är nyöppet...det var visst väldigt stort...jag får ta mig en sväng dit någon dag.Ska försöka få något gjort här hemma lite idag oxå.En sväng till apoteket blir det oxå behöver lite saker + blomsteraffären.Margit fyller år på lördag,fast är inte hemma då, så vi skall uppvakta henne före.

PÅ fredag kommer våra vänner från Säve hem en stund på fika till mamma,så jag kikar in oxå naturligtvis.

************************************************

Kl 10,15

Hallå!

Har varit ute 1 timma med Carmen.Det blev rastgården + promenad runt kärra,sedan hem ge henne lite käk och iväg till apoteket,blomsteraffären och ica.Idag skall jag äta gulaschsoppa...har adrig ätit det förut,men mina vänner i säve äter det ofta och lägger i lite kokt potatis oxå,så det har jag gjort...få se om jag gillar det..Ha det!


Ha det gött!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards