Alla inlägg den 5 november 2008

Av Linda - 5 november 2008 07:08


GOD MORGON ALLA!!!




Äntligen är usa-valet över...det har änna var liiiite tjötigt ett tag.Jag & mamma skulle iväg idag till banken,men jag känner mig inte i form,så vi skjuter upp det tills nästa vecka efs jag skall iväg på fredag oxå.Jag skall ta't lugnt...kroppen värker (som vanligt).Så det är bara vila som hjälper + lite piller.

Vi får se om det kommer nåååågon solglimt idag,det skulle behövas.Man blir liksom inte så trött då.Det stod i GT i går att november är den månad som är molnrikast och att man oftast blir trött pga att solen då inte tittar fram.Det gör oxå än mottaglig för förkylningar,infektioner och höstdeppighet osv. För att motarbeta detta skall man vara ute i dagsljuset så mycket det går och promenera och motionera.November är ingen rolig månad.

********************************************


10,30

Allå!

JAAAAAA! solen kom...underbart! Carmen & jag tog en promenix på ja...50 minuter ca.Vi gick upp till stallet och bakom det,sedan längs motorvägen,så vi kom fram till fagerdahlkolonierna (slipper backarna då) och in i skogen lite.Carmen fick sin mat när hon kom hem och jag tog en sväng ner till affären.Jag gick in till blomsteraffären oxå och hörde om hon fått in ljusen..nepp! fast jag hittade något annat....ljus med metallock i glas..lite urnformade...håller i 60-80 timmar...dyra...55:-st..skit samma.Det är ju FARS DAG + att jag använda dem till vas sedan.Jag köpte de 2 sista mamma ville ha till sin pappa oxå..alltså min morfar.Nu har jag fått i mig lite mat,så nu skall jag vila.Ha det!





Ha det gött!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards