Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linda - 2 november 2008 06:42


GOD MORGON ALLA!!!



Imorse hade vi -4 grader fast det kändes kallare...råare luft...burrr! I natt sov jag som en stock...nästan för djupt *L*.Jag dras ff med min inflammationsfeber vilket jag får göra tills den lugnar sig och värken är just nu är på topp.

Idag lovar de sol oxå...gött!Ska göra så lite som möjligt *L*...nja...något ....kanske.

***************************************

KL 11,05

Idag blev det lite träning på klubben ihop med lillemor & gittan.Jag tog det försiktigt.Carmen var överlycklig att få jobba.Allt satt som en smäck,Jag körde rutan,fritt följ,fjärr (som kunde varit mycket bättre ifs),inkallning med ställande....den bästa hon gjort någonsin...kanooon! och platsliggning.Sedan var jag nöjd och fikade.Roligt att Carmen var sååå fokuserad och eggad för träning.Lovar gött inför vårterminen.Nu vila.Ha det!



Ha en fridfull söndag.

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards