Alla inlägg den 10 november 2008

Av Linda - 10 november 2008 07:06




GOD MORGON ALLA!!!




Idag är det kuling i Göteborg..tvivale!Det kommer sääääkert någon regnskur oxå.Carmen är skendräktig nu...bäddar lite,lite orolig och kan ibland bli lite illamående,men det går över.

Mamma skall på sopp-lunch i dag...i församlingshemmet.Där får de köpa 2st soppor med gött bröd,kaffe & dopp för en billig peng + gott sällskap.Själv skall försöka få något gjort här hemma,fast kroppen säger HELT ANNAT idag..vi får se.Jag måste snart börja på sjukgymnasten igen...axeln spökar om om igen (borde opereras..skit oxå).

Igår så hade vi kursavslutning på klubben...kul att träffa alla igen,fast jag orka bara till 12,30,men jag var iaf där kl 7,30 och fixade kaffet,fast jag vill ju gärna plocka bort efter mig...jaja...någon nötta gjorde man nog.Carmen fick rycka ut som stödhund i en platsliggning...skitbra träning för henne oxå i allt stim.Det gick bra!Nästa termin skall vi gå på igen.Vi skall träna på friaträningarna i stallet oxå...Det är mysigt!

*********************************************

KL 9,30

Herre j*****vlar så hård storm och kastvindar...jisses!Kan säga att det blev ingen lång utgång idag...ca 40 min,det får blir en långis i mörn om vädret lugnat sig förstås.Vi gick till rastgården där fick hon springa lite sedan blev det genom centrum....en snabbis in på ica..behövde mjölk.Nu skall jag ha lite magen och sedan vila.Ha det!

******************************************

KL 12

Hej igen!

Har satt en lussekattdeg på jäsning.Det är en tradition att äta mina hembakade lussekatter eller¨kusar på 1,2,3,4:e advent + lusse och julafton.Skönt att få det gjort.Sedan blir det softa resten.Ha det!



Ha en trevlig dag!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards