Alla inlägg den 11 november 2008

Av Linda - 11 november 2008 06:47


GOD MORGON ALLA!!!




Denna morgonen vad det vindstilla...skönt! Såå trött på blåsten,fast istället skall vi få ruskigt mycket regn nu i veckan 50 mm...inget kul! Jag skall träffa gittan på klubben nu på morgonen.Sedan skall mamma och jag iväg till Selma Lagerlöfs Torg för lite bankärrenden.Då skall jag passa på att handla fisk.

Natten har inte varit så bra...sovit dålig...har haft så jävulskt ont i kroppen.Så när jag kommer hem sedan blir det soffan.Ha det!

**************************************************
*****

Kl 10

Hemma igen! Det blir ändrade planer idag.Jag har känner att all värk inatt och idag,gör mig trött,så vi skjuter fram banken till torsdag istället.Det blir rostbiff med potatissallad till medda istället.Vi hade en trevlig fika stund gittan och jag...hon överlevde mina lussekatter *S*.Sedan blev det en promenix neråt centrum,vi hade sällskap.Jag tog en sväng in på ica..behövde lite.Jag hörde åskan imorse..märkligt!Vädret är inte alls som det skall.Nu skall jag äta och vila.Ha det!

Ha en bra dag!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards