Alla inlägg den 15 november 2008

Av Linda - 15 november 2008 07:03







GOD MORGON ALLA!!!



Blåst & regn i Göteborg idag.Carmen har väl lite jobbigt just nu. Efter jag bytt bandage igår kväll (såg fint ut),så tror jag att den salvan de la på..en smärtstillande salva har gjort sitt,så blir naturligtvis lite mer värk och haltning..de klippte trots allt i pulpan....inte nog med det så är hon skendräktig oxå...mycket nu.Fast det ger nog mer sig...man får bara ha lite koll att hon blir dålig på ett annat sett...hon ömmar inte på bandaget när jag trycker och jag trycker rätt hårt,så hon tycker nog att jobbigt ha det på.Förut var det nog lite nerdomnat pga salvan,så tänkte hon inte på det.Det skall iaf bli bra efter några dar.Man kan jämnföra det som för långt klippt nagel ungefär eller en nagel som är på väg att ramla av det gör väldigt ont.Fast detta går fortare över hundar.Just nu kan jag iaf bar promenera utanför där jag bor, sålänge hon haltar så mycket,man få ta en dag i taget..ju mindre haltning,lite längre promenix! Vi skall byta bandage varje kväll,några dagar,sedan skall hon ha kvar en lättare bandage med en socka några dagar sedan skall det vara bra.....hoppas det!





Igår skrev jag inget...hann inte för jag var hemma hos mamma och hjälpte henne.Vi fick lite trevliga gäster.Vännerna från säve kom på besök.Jag hade gjort 2 st smörgåsar..rostbiff &potatissallad och köttbulle & rödbetssallad...det blev uppskattat.Naturligtvis blev det kaffe med dopp oxå.!



Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards