Alla inlägg den 15 december 2010

Av Linda - 15 december 2010 04:23

                                      


          GOD MORGON ALLA!!!

 

Nu är det bara nio dagar kvar till julafton....herregud vad tiden går! Sedan är skiten över,jag gillar inte julen alls.Det skall vara vår och sommar. Påsken och midsommar är fint.I dag är sista gången före jul med friträning i ridhuset....det skall vi gå på. Jag behöver komma ifrån lite. Det har varit mycket "mamma" nu det sista. Nu vet jag iaf att adressändringen funkar oxå,hon fick sitt första brev igår. Hoppas hon snart får sin hyresavi från sin gamla bostas oxå...jag har fått min.  Mäklare ska brorsan anlita,så vi får sålt hennes lägenhet.Den skall röjas och det är inte lite saker heller.Guuuud var jag önskar att allt är klart......suck! Jag är sååå trött och har ont överallt,batterierna är totalt slut.Hoppas att jag orkar bara.

 

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards