Alla inlägg den 9 december 2010

Av Linda - 9 december 2010 04:37

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

 

I dag är det "ANNA-DAGEN",vilket betyder att de som skall luta själva,skall lägga lutfisken i blöt idag,så den blir klar till julafton.   

 

Jag lutar inte själv,men min mamma gjorde det förr när de bodde hus....mysigt! Fast det är himla jobb att byta vatten och vända fisken varje dag. Fast man får en kanon fin fisk och känner mycket pengar på det. Jag älskar lutfisk!

 

Vi har fått regält med snö igen och det håller på att snöa f.f......tvivale Så trött på den. Idag skall jag småhandla lite till mamma på morgonen som jag skall ha med till henne på dagen. Jag skall märka hennes kläder,det är viktigt så det inte försvinner i tvätten. skriva adressändingskort till vänner och posta dem. Idag får carmen vara hemma,kanske hon kan hälsa på kvällen vi får se. I morgon skall åka till coop och hämta nya almanackor till mig & mamma innan de tar slut. Köper nog en "Liten" julklapp till carmen oxå.

 

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards