Alla inlägg den 6 december 2010

Av Linda - 6 december 2010 04:25

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Idag flyttar mamma in på kärrahus äldreboende.

 

  

 

Hon åker från lillhagsparken kl 10,25 och jag möter upp henne här i kärra. Det skall bli roligt att se vad hon tycker om sitt nya hem. Så när mamma är på plats så ska hon få skriva under adressändringen så jag fått lagt på den på låddan. Känner mig sönder inombords av sorg och saknaden efter pappa är sååå stor,hans trygghet och stöd. Suck!...livet är tungt....och måste gå vidare,trots allt!, men våra minnen och kärleken, till våra nära och kära försvinner aldrig. Pappa är alltid hos mig varje minut och mamma i mitt härta och huvud.Jag hoppas hon får en någonlunda dräglig ålderdom,trots sin sjukdom. Det är inte lätt att bli gammal och många gånger inte roligt,det är tufft för den gamla och även anhörig.Nu är hon iaf nära mig och hon har kommit dit hon vill. Sedan är resten kvar sedan, att sälja en lägenheten och rensa den,....ett jättejobb,men ett måste. Efter det, DÅ....kanske det blir lugnare allting.

 

 

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards