Alla inlägg den 2 december 2010

Av Linda - 2 december 2010 04:30

GOD MORGON ALLA!!!

 

               

 

Så klart att jag skulle åka på en förkylning oxå och NU....det kan inte vara mer olämpligt,mitt i packningsveckan och flytten,SUCK! Blir det inte värre än så här går det nog över snart,men det tar på orken.Snuva och lite skav i halsen + att min j***vla rematist blommat upp i inflammation och ger febertoppar. Brorsan skrev på mammas kontrakt igår och hon får flytta in på måndag,mer personal då.Fast vi skall flytta in hennes möbler odyl på lördag.Det blir en seeeeg dag.Jag funderar på om jag inte skall ta upp säcken med täcke & kuddar till hennes lägenhet,så det kommer med bilen på lördag,efs jag inte kan ställa in det i hennes boende för det står öppet nu och brorsan har nyckeln. Jag vill gärna att sängen skall vara färdig när mamma kommer på måndag.Tror jag gör det i morgon i samband med att jag skall till hennes källare. Tar en vilodag för återhämtning av krafter.

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards