Alla inlägg den 7 december 2010

Av Linda - 7 december 2010 04:54

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Jag suuuuper förkyld och den har satt sig på mina stämmband,så jag har knappt någon röst kvar....frusterande! Mamma mötte jag upp strax före kl 11 igår till sitt nya hem på kärrhus. Det gick bra och hon tyckte det var så fint.

 

Carmen försökte väcka mig i natt..förstår jag nu *L*!...men jag var så trött. Fast jag vaknade 1 timme senare av liten odörlukt,spm kom från hallen. Hon var lite dålig i magen. Inte konstigt när hon ska går äta på allt ute..speciellt i en rastgård här. Så k 12 fick jag gå upp och ta bort en stor sådan här   

 

som naturligtvis låg på mattan,så den fick jag lägga i blöt i badkaret tillsvidare,sedan ut med hunden en kortis. Det blir inte den rastgården mer iaf...nää,då får vi gå någon annanstans. I dag blir det lite handling och vila,för i morgon skall jag in till stan,till min läkare.

 

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards