Alla inlägg den 1 december 2010

Av Linda - 1 december 2010 04:22

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Så går vi in i december månad....årets sista månad och jul och nyårsmånad. Vad har vår och sommaren tagit vägen för mig i år??? December börjar med var mycket kall....-14 grader...burrr! Jag var på toa kl 03,00,då var det -15,så kallt är det och de lovar kallare i veckan..usch!

 

 

  

 

Jag sover oroligt av detta och vaknar med huvudvärk..men men får väl ta några piller. Hoppas jag klarar mig från förkylning..peppa,peppa! Det vill jag INTE ha. I dag är det fri träning i ridhuset,skönt att det är inomhus. Sedan är mycket resterande av veckan som skall göras inför mammas flytt. Igår gjorde jag adressändring/eftersändning för henne,så de pappren kommer hem om några dagar och skall skrivas på och skickas iväg. I morgon skall jag ta en titt i mammas källare efter elljusstaken + lite julpynt och fredag lämna kudde,täcke & filt till det nya stället. Lördag/söndag är det flytt.

 

Ha det!

  

 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards