Alla inlägg den 5 december 2010

Av Linda - 5 december 2010 04:16

GOD MORGON ALLA OCH TREVLIG ADVENT!

 

 

                       

 

Då tänder vi ljus nr 2 i adventsljusstaken idag...tjusigt!

 

Sliten och trött idag efter flytten igår,fast det flött bra. Jag visste inte när de skulle dyka upp i mammas lägenhet,så jag gick upp kl 11,30 och då var de redan klara för avfärd till boendet. Jag hem med carmen och sedan ner till boendet,där vi möblerade och pyntade. Det var lådor & kassar i mägnder *L*,men det blev jättefint! Idag skall jag sticka upp och hämta juldukar och lägga på dem + byta någon lampa i julstaken,så den lyser. Det kommer bli så fint. Det blir i efter middag. I morgon kommer mamma,roligt om det är fint. Vi rätt många igår som hjälpte till förutom de jag nämnt,så var även brorson och brorsans sambo med.

 

Idag vräker snön ner inte bra för mig...ont i huvudet och kroppen.

 

Ha det!

 

  

 

 

 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards