Alla inlägg den 11 december 2010

Av Linda - 11 december 2010 04:22

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag är snöblandat regn +1 grad..MEN underkylt och halka efs gatorna är kalla....det kan bli mååånga halkolyckor,hoppas man klarar sig från det.

 

    

 

 

Igår blir det nobben på coop ang almanackorna jag skulle hämta. Jag fick inga efs vi inte var medlemmar och kunde visa upp medlemskort...nått nytt! Jag frågade om jag kunde få köpa  istället...nepp! Så jag fick gå in i affären och handla hem 2 st. Så stora är dyra ändå tog jag den billigaste som var tydlig och gick att skriva i mycket,men kostade 125:- st...hutlöst! Köpte 12 skivor griljerad julskinka till jul/nyår till mig & mamma. En hel skinka kan jag inte äta upp. 2 st bakelser till fikat med mamma efs det var nobel. Julklapp till Carmen,en liten leksak. Tuschpennor till mamma,så kan se. Jag han äta hemma innan carmen & jag gick ner till mamma för att äta våra goda bakelser. Jag fick ut henne på en liten sväng,bra det! Hon hade även suttit ute på middagen,då det var fin dukning med rödvin till maten. Jättebra! Jag tar en sväng ner idag oxå,men på söndag går brorsan,då behöver inte jag.

 

Min förkylning är enveten,vill inte släppa riktigt,men det ger väl sig.

 

Ha en trevlig helg!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards