Alla inlägg under september 2010

Av Linda - 22 september 2010 04:44

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag skall jag hälsa på mamma på boendet. Jag åker alltid tidigt på förmiddagen,för sedan är jag så trött. så jag åker väl runt kl 9,30-tiden. Jag har med mig jordgubbar,lite choklad,hänt Extra,tandkräm och en bunt kuvert som hon ville ha. Tog ut lite mer pengar till henne oxå. Enligt mamma så skall hon vara där och inte hem emellan tills hon får en permanent plats på kärrahus som hon står i kö i.....jag hoppas nu det är så! Mamma vill så gärna till kärrahus,hon känner alla där + att jag får väääääldigt nära till henne. Jag ser huset från fönstret och det tar mig bara 5 min att gå. Tänka om bara kunde sitta upp en bra stund utan att få ont...då kunde hon vara mer ihop med andra....men det går inte....jag ska till henne igen på söndag.

 

 

                                   

 

Ha det!

Av Linda - 21 september 2010 04:31

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Vaknade i morse att det riktigt ven uanför...det blåser rikligt idag. Idag skall handla lite till mamma som jag skall ha med mig i morgon och även till mig själv. Först utgång med Carmen förstås. Det lutar mot klubben idag oxå. Vi börjar att aktivera lite när vi är där....sök,inkallning med ställande & läggande & fjärr....så lite hopp osv. Hoppas det blir något bättre väder i veckan så man kan ta en promenix.

 

 

Ha det!

Av Linda - 20 september 2010 04:42

GOD MORGON ALLA!!!

 

Tyvärr förlorade den röda sidan valet...suck! Det var en rysare, vad jag har förstått,det är rörigt även på den borgliga sidan just nu,för både V och KD hade mindre än SV som tyvärr kom i riksdagen på 5,7 och hamnar i vågmästarroll. Reinfelt har även bjudit in MP till sig men de har tackat nej. Det inte bra att Sverige Demokraterna kom in och även får förhandla + få en en vågmästarroll. Usch! nu får man stå ut med borgligt 4 år till.

 

Ha det gott!

Av Linda - 19 september 2010 04:45

GOD MORGON ALLA!!!!

 

 

                           

 

Idag gäller det att ta sitt röstkort och lägga sin röst...det är viktigt! Man skall ta vara på sin röst! Jag hoppas vi får röd regering nu.....min önskan.

 

Från det ena till det andra...sov lite oroligt i natt..vet ej varför,så dagen blir väl seg.

 

Ha  en trevlig söndag!

Av Linda - 18 september 2010 04:42

GOD MORGON ALLA!!

 

 

Nu är de mörkna mornarna här då man ska gå med vovven.......GLÖM INTE REFLEX PÅ HUNDEN OCH ÄVEN DIG!    Det är viktigt att man syns för alla...speciellt för cyklister. Idag blir det kuling ute..hur kul är det? Jag skall till mammas lägenhet och fixa hennes räkningar,post,vattna blommor och dyl.

 

Ha det!

 

 

 

Av Linda - 17 september 2010 04:52

GOD MORGON ALLA!

 

Nu är det inte långt kvar till valdagen,som är på söndag. Jag tycker personligen,även om alla inte har samma åsikt är det viktigt att ta vara på sin rättighet att rösta. Själv röstar jag rött på sossarna,fast jag lutar mycket mot vänstern.   

 

Idag skall min läkare ringa mellan 9-10,30. Skall även till apoteket,för att lämna in den nya lincensen för min medicin. Lite små pyssel hemma oxå. Först ut med carmen förstås!

 

Ha det!

Av Linda - 16 september 2010 04:39

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag skall jag åka till mammas nya ställe Lillhagsparken. Hoppas jag hittar rätt byggnad nu i detta skit väder *L'. Det är sådant skit väder. Jag får ha ryggsäck efs jag har krycka,jag har lite grejer till henne.    

 

Känner mig lite trött idag ,men det skall väl gå. i morgon skall min ep-läkare ringa mig.

 

Ha det!

Av Linda - 15 september 2010 04:45

GOD MORGON ALLA!!

 

Idag är väääääldigt trött sedan gårdagen,då i hällande regn och blåst var i stan hos läkaren. Han var mycket bekymad för mig,fast de tips jag fick skall jag jobba på det och min andra läkare ringer på fredag,vilket oxå hjälper. Vet jag att mitt *skydd* är bra,(vilket jag är nästan helt säker på),så behöver man inte känna otrygghet för det. Då kan man börja jobba på lite mer. Idag skall jag vila inför morgondagen ,då skall jag till mamma.

 

Mamma kom till det nya stället Lillhagsparken k 11,30. Då fick alla ligga på en säng i ett rum och vänta tills deras rum var klara. Mamma kom in i sitt rum kl 14,30. Undertiden fick både medicin & mat. Brorsan med tjej var där igår. Jag skall köpa med mig en liten blomma tror jag.

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards