Alla inlägg den 7 september 2010

Av Linda - 7 september 2010 05:38

GOD MORGON ALLA!!

 

 

NU är jag tillbaks....herregud! Tack alla mina änglar till vänner som har tagit hand om carmen....gittan,nilla,gisela,ni är såå snälla.

 

Jag har legat på sjukhus i 11 dagar. ...fick yrsel och bara ramla + huvudvärk och ingen balans i vänstra benet,så det blir krycka en tid. Jag slöddrar även från och till på dagen. Det var som jag trodde från början....kroppen sa STOPP!....STRESS..TRAUMA!,Efter allt,så medicinen...VILA....lätt att säga i min sits. Man kan bli mycket sjuk både psykisk o fysiskigt  när man drabbas av detta.Det är jätte otäckt att inte orka,men det är bara kämpa på så man är hel igen *L*.....Man glömmer oxå,...som om man fått stroke.  Nu vet jag iaf att alla prover är bra,liite hoppigt blodtryckt,vilket beror på stress. Jag är väldigt trött oxå....hemskt trött,men det får jag oxå jobba på i lugn takt. På torsdag kl 13, skall jag till min läkare som de hade kontakt med på sjukhuset....DET blir en pärs,fast man jag måste träna.Jag se om jag kan åka till mamma på fredag...vi får se!

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards