Alla inlägg den 11 september 2010

Av Linda - 11 september 2010 04:49

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Jag förstår mycket väl att detta kan  jag INTE alls skynda på ett dugg.Fast man vill ju,men nu MÅSTE jag lyssna på kroppen,den är tom på ALLT och behöver vila och sådant kan ta lååååååååång tid. Den är slut både physiskt & fysiskt,så är gäller det att vara en lydig liten flicka och göra som läkarn sagt.....mycket vila,inget stress & trauma och små små övningar.....Hum! ibland måste man...tyvärr.....läkarbesök och besöka mamma. Fast det är lugna och korta utgångar med Carmen. Jag känner att det blev väldigt mycket att på onsdagen besöka mamma och torsdagen läkarbesök,så här gäller det att komma igen över helgen.....till nästa läkarbesök *L*. Det som är jobbigt är tröttheten...fruktansvärt! Fast det skall väl gå! Regn här i götet i dag,så man kan pyssla inne.

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards