Alla inlägg den 14 september 2010

Av Linda - 14 september 2010 04:42

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Sicket ruskväder vi har idag och skall även få några dagar här i götet. Hård vind med regn....usch! Jag som skall med bussen in till götaplatsen till min läkare idag..jag kommer var dygnsur *L'. Paraflax går inte idag,få ta regnjackan,fast snyggt är det inte. På regnkläder i veckan nu!   

 

Idag flyttar mamma och alla i Bjurslätt till Lillhagsparken 11 kl 10. Bjurslätt skall rivas för att byggas om till våren. Det blir nog jobbig dag för henne idag. Hon åker sjuktranssport liggandes.Jag ska ringa henne på e.m när hon liksom landat.

 

Carmen är ff skendräktig. Nu kan jag inte på samma vis *jobba* bort den snabbare genom  mycket aktivering och långpromenader pga min hälsa. Vi gorde lite aktivering inne igår *L*....rutan & sök....man får göra så gött man kan. Jag känner mig lite orolig idag att dra iväg till stan när man inte bra och stark,fast jag måste ju. Hoppas det går bra! Ska ta ett snack med min ep-läkare ang medicinerna som han höjde....jag tror nog inte det är några problem så,men jag är i en pressad sits nu + att jag själv gått ner mig och vore ändå bra att höra vad säger- Kanske han har några tips. Jag tror inte min kropp fixar mer läkermedel just nu.....attans. Bara jag känner mig trygg på ep-fronten,kan jag jobba på det andra sedan. Viktigt!

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards