Alla inlägg den 10 september 2010

Av Linda - 10 september 2010 04:53

GOD MORGON ALLA!!!

 

Jag var igår iväg igen med bussen till min läkare i frihamnen. Det är inte bara det att man har en krycka,utan man klen och orkeslös oxå och orkar ingenting.Nu skall jag ta det lugnt och stilla tills tisdag då nästa läkare I STAN....GÖTAPLATSEN....ska ha besök...PHUUU! Det gäller att samla krafter *l*. Min epläkare har haft kontakt med läkarn på kungälv,fast han tyckte inte de skulle ta detta så lätt....kolla upp mer ang mitt vänstra ben som är lite nedsatt. Han själv undersökte mig. Han gillade inte heller sänktning av min medicin som enl prover var bra och inte vad felet,så han sätter tillbaka mitt *skydd* som det heter och hör av sig om 1 vecka.

 

Mamma hade besök av brorsan och hans tjej i går. De skall plantera ljung på pappas grav på söndag..bra det! Mamma pratade med honom om permanent boende...det hade han pratat med bistånddömaren om,så det är på tal.Vart vet man ju inte! Jag ska till henne på torsdag.

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards