Alla inlägg den 9 september 2010

Av Linda - 9 september 2010 04:52

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Jag gjorde nått igår som jag  INTE  fick för läkaren,att ta ut mig...shit! På morgonen smsade gittan och frågade om hon kunde hämta mig och carmen för att åka en stund till klubben....jättegärna! Då fick carmen racea av sig.Tack gittan! Jag gick hem igen (gittan hade kört mig),för jag tänkte måste träna lite.Väl hemma bytte om och haltade iväg till bussen och till mamma som ligger på Bjurslättsäldreboende. När jag varit hos henne kände jag att jag var såå trött att jag inte orkar laga mat så jag gick in på mcdonalds för att äta. Vad hände? Jo duns! tappade dricka och allt...inte lätt att bära med en hand. Jag ska jobba mig upp,men i SAKTA OCH LUGN TAKT. Jag var helt slut när jag slängde mig i soffan.I dag skall jag ta bussen igen kl 12,då ska jag till min läkare kl 13.

 

 

Nu kom mamma och överrens om att jag ska komma till henne igen nästa vecka då hon har flyttat till det nya stället Lillhagsparken   

 

 

Ha det!

 

 

 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards