Alla inlägg den 28 september 2010

Av Linda - 28 september 2010 04:48

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Vaknade med huvudvärk och vääääldigt trött och värk i mitt ben. Fast  just nu är oron i mig jobbast. På torsdag är mammas sista dag på lillhagsparken enl beslut och ett nytt möte har ordnats med mamma,brorsan och biståndbedömaren. Hoppas de kan ordna det....antingen förlänga igen eller flytta till ett annat ställe....allt är bra förutom hemgång. Det är det jag är panikslagen för.....hemma får hon inte den vård hon kräver,efs som hon är en liggande vårdtagare och knappt kan sitt (ibland,vissa dagar). Hon har mycket värk i kroppen och går på starka mediciner. Hennes lägenhet är defentivt INTE handikappsanpassad och toan långsmal och den gör de inte om,så i praktiken funkar detta inte. Mamma behöver tillsyn oxå. Jag hoppas hon snart kommer in permanent. Hon skulle nog själv må gott att ha en egen lägenhet på ett boende med sina möbler.

 

I morgon skall jag till pappas grav,känner att jag vill till han. Det var ett tag sedan nu. Jag passar på att planterar ljung då. Saknar han otroligt mycket!

 

  

 

Ha det! 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards