Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Linda - 27 juni 2008 06:34



GOD MORGON ALLA!!!


Idag skall jag iväg till sjukgymnasten...få se va hon säger ang min axel.Vädret är mulet...hoppas det klarnar FAST de har sagt skurar,men det känns som lågtryck...tröttsamt när det hoppar! Kanske högtrycket kommer i juli (kan ju hoppas).

Igår var det rallylydnad,men det kom inte så många.Förutom Tezze & Agneta som håller i det så var det gittan,jag, Martina.Det var iaf mycket trevligt och mysigt och framför allt nyttigt för det är så nytt så en liten del hade man glömt.Jag lade upp en bana och Martina hjälpte mig.Nästa vecka skall hon rita en...bra det.

**************************************************
**********


KL 11,20

Besöket hos sjukgymnasten blev som jag befarad.Hon tyckte att jag skulle "naturligtvis" söka för min axle eftersom den så lätt ramlar ur,vilket ger mycket skador varje gång + att jag har en rematisk sjukdom...psoriasis atrit,vilket inte förbättra det hela.Har tänkt...jag får kontakta läkarn i höst...efter kurserna är slut och så får jag vara rädd om armen tills dess.Hon tejpade upp den vilket kändes bra! På bussen hem träffade jag siv som oxå hade gjort lite små ärrenden.Ha det!

Min tejpade axel!


Ha en trevlig dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards