Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Linda - 23 juni 2008 06:55


GOD MORGON ALLA!!!


Sicket åskväder jag vaknade till....jag lägger mig rätt tidigt...ingen kvällsmänniska,men vid 22,30 blixtrade och åskade det iaf och då vaknade jag,det vräkte ner...helt vatten som man säger.De har varnat för översvärmningar på många vägar i göteborg på radion..Just nu är det blåsigt och småduggar...riktigt trist! Jag skall träna nu på morgonen....känner att lite aktivitet måste göras...en vecka sedan sist...slött *S*! Denna veckan... måndag och tisdag är det sista fria träningarna innan sommar ledigheten på klubben.Om det inte regnar ikväll så går jag väl ner till agilityn,inte annars.

Till middag panerad torsk,potastis och sås!

**************************************************


Kl 10,30

Hemma igen efter ett bra träningspass,fast liiiite väl mycket vilja efter 1v uppehåll.Hon var överlycklig av att få träna igen...slog över ibland *L*.Carmen älskar att träna,men när man har haft ett långt uppehåll,så blir glädjen så stor att hon vill sååå mycket....fast momenten gick bra.Nilla kom precis när jag nästan var färdig.Vi fikade och småpratade.Jag fotade hennes hundar för henne + att vi filmade oxå.Nu blir det lite mat  + vila.Ha det!

Ha en trevlig dag,kram


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards