Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Linda - 1 juni 2008 07:10



GOD MÖRNING ALLA!!!

Skriver från ett soligt och hett götet...skönt! Här kommer en resume' från gårdagens utbytestävling mot HIK.

Jag var på klubben strax före halv åtta...mycket att pyssla med innan + att jag ville köra en ruta oxå.Gittan kom vid 8-tiden.Kan säga att det var mycket varmt...men gött .Ni kan läsa om dagen på gittans blogg (för att göra det lättare) GITTANS BLOGG>


 



Vi vann iaf över HIk med råge. När det det gäller Carmens och min prestation i sammanhanget,så har hon aldrig gått bättre....helt underbar! Vi startade som sista par nr 6 i klass 2. Vi skrapade ihop 174p/ 177p..(2 domare)...helt otroligt! Träning ger färdighet och TACK gittan för dina tips i fritt följet.Naturligtvis hänger det på mina nerver oxå om man jämför våran avslutning som jag var som ett darrande asplöv mot nu, som jag bara njöt och tyckte allt var sååå kul och gick in på plan avslappnad..inga hämningar alls.

Idag skall vi bara ta't lugnt..vila man är trött efter gårdagen som var låååång från kl 7,30-16,30.Det blir nog en promenad.

Till middag stekt flundra!

**************************************************
*****


KL 9,45

Hemma igen efter en härlig skogspromenix på 1timma och 45 minuter.Jag hade fika med så jag fikade  i en härlig lugn oas..skönt efter all ståhej! Känner att idag behövs vila..trött i kroppen och knoppen..lite yrsel...lite vila..så är jag på spåret igen *L*.Nu blir mat och soffan.Ha det


 En underbar sommaräng!!!








Jag och Carmen!

Ha en fridfull söndag

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards