Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Linda - 25 juni 2008 07:25


GOD MÖRNING ALLA!!!




Jag är i städtagen.Nu är jag klar med dammningen och toalettrengöringen och rengöring av köket.Vid 7,40 sätter jag igång med dammsugningen,sedan blir det tvätta av gölven oxå.Idag är det halvklart med lite sol i mellanåt...ingen blåst..skööööönt! Jag skall promenera med Carmen idag,vi får se vad vi hamnar.

På fria träningen igår gick det bra.Det var mycket folk på klubben,även folk som kom ner för att fika och tjinga och prata,kul! Jag små pratade lite,men fokuserade mig mest på träningen,kände att det behövdes + att jag passade på att köra i all störning...det är bra!

Om vädret ser bra ut kanske jag kör ett pass i kväll.

************************************************

KL 10,45

Det blev en god promenix,fast lite kortare än väntat för gittan kom när vi var i Mysterna och skulle ner till klubben,så vi hoppade in och följde med.Jag var fika sugen + att jag hade tänkt gå in ändå.Agneta kom oxå,så det blev lite träning.Vi skall träffas i kväll oxå.Nu har jag ätit,så nu behöver jag vila...har så in i norden ont i axelns muskler...det tar lite tid att läka efter att den har hoppat ur led.Jag har smörjt in mig i lite smärtstillande/inflammationsdämpande.Nu skall jag vila.Ha det!

**************************************************
*************

KL 13,40

Oj så kvavt det är...åskluft!Man blir såå slö.Jag har iaf tvättat,varit och handlat lite mjölk och köpt ett nytt fästingshalsband till carmen,hon har haft sitt nu i 5 månader,så det har gjort sitt.Inhandlade lite god glass...mums!Sedan ut en sväng med carmen.Nu väntar glass,soffan och lite lektyr.Ha det!


Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards