Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Linda - 4 juni 2008 07:02


GOD MORGON ALLA!!!

Det blir varmt och soligt idag...skönt! Våran förening har stora problem med mailen...de funkar inte....bredbandsbolaget har lämnat över ansvaret till föreningen....jättestruligt,så just nu har jag ingen mail..."suck".Jag tror inte de vet hur de skall göra i förening....men men,vi har en grannkille som jobbar med detta i sitt jobb, som inte ger sig och verkligen KAN sådant här,så jag skall gå till kontoret sedan och påpeka att jag inte heller har något mail...trycka på liksom.

Idag skall jag ta't lugnt...känner mig seg och trött...värmen antagligen.

**************************************************
***

KL 12,05

Tog en sväng till hästhagen.Smsade gittan att jag höll till där...hon dök upp och vi fikade i det gröna...skööönt!Carmen badade i bäcken så det stod härliga till *L*..gött tyckte hon.Jag blev sedan hembjuden till gittan på gött fika & en göööööra mumsig och god smörgåstårta..STORT TACK FÖR ALLT GITTAN!!!Det var sååå mysigt på hennes altan att sitta där och fika.....inte nog med det fick en stor härlig kastrull...alltid bra! ++ en hushållsassistent....av den gamla hederliga och starka sorten...exakt samma har mamma den har väl hon haft i 20 år och den har verkligen jobbat...de gjorde bra grejer förr.TACK gittan!!...lite rabarber..mums och goda örter fick jag oxå.Ha det gött!

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards