Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Linda - 19 juni 2008 06:38


GOD MORGON ALLA!!!

Här är det mulet och regnigt...trist! Igår kväll var jag på klubben ihop med agneta & gittan....vi tränade lydnad.På något konstigt vänster....vet inte om det var vädret men vi alla blev plötsligt väldigt slöa...jag tror personligen att det var åskluft,för jag blir alltid så sömnig och slö av den.Jag körde iaf igenom 2och3:an.Bodil dök upp och gjorde oss sällskap vid fikabordet.Jag var hemma vid 19,50-tiden...men var gör trött.Tråkigt med Sverige,men jag såg bara 10 minuter orkade inte mer,men jag såg redan då att Russarna var mer hungriga och kvickare i benen...ville mer .....mycket duktiga spelare....sverige var alldeles för försiktiga i sitt spel..för desensiv...det går inte att spela så mot ett sådant offensivt Russland.Ja vi önska detta ryska lag lycka till!

Idag är jag hos mamma,vi har en del att pyssla med inför midsommar.Vid 17-tiden skall vi plocka blomster...hoppas det inte regnar för mycket.Det skall handlas några småsaker som jag glömt....Blåklint & prästkragar är måste i hemmet oxå.Jag skall även hjälpa mamma att få upp hennes lilla flagga på balkongen.

Idag äter vi kokt fläskkorv & pepparrotsås!



Ha en trevlig dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards