Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Linda - 11 juni 2008 06:28


GOD MORGON ALLA!!!

Det har regnat rejält inatt och vinden har avtagit,men den är kallare...havsbris!Vi får nog mer regn idag,det är så mulet på himlen.

GRATTIS SVERIGE!...som slog grekland med 2-0...bra gjort och oväntat...typiskt sverige oxå som gillar att slå i underläge.

Det lutar nog mot klubben idag oxå..kanske kör en ruta...vi får se.Träningen igår gick iaf bra.

Till middag spagetti med köttfärssås.

**************************************************
******


KL 11,45

Gittan ringde mig i morse då jag var på klubben och frågade om jag ville följa med till Angereds Bhk...självklart att jag tackade och bugade för erbjudandet.Vi träffades vid Sibylla och vid Angered väntade Esko & zuzu.Detta var mycket nyttigt för Carmen som är hemma van,så i början skets sig platsen,men det ordnade till sig sedan.Allt de övriga funkade mycket bra!Tack gittan för att du är så snäll och tänkte på mig....jag är mycket tacksam.Nu blir det mat och vila kröppen.Ha det!

**************************************************
*****************

Kl 15,30

har varit ute med Carmen efter vilan och nu har jag en vinbärssockerkaka i ugnen,vi får se om den blir bra isf tar jag med en liten bit till kaffet i morgon på träningen med gittan.Har lovat mamma en liten bit oxå.Ha det gött!


Såhär blev den...smakade bra oxå!




Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards