Alla inlägg den 26 april 2008

Av Linda - 26 april 2008 06:46


GOD MORGON ALLA!!!

Ingen sol i götet idag....molnigt! Kanske det spricker,men det ser inte så ut nu.Ja förkylningen håller i ännu..jävla skit!Jag är sämst på morgonen.Jag är liksom totalt tom (mer än vanligt *S*) i hövet...försvinner liksom bort och trött,snorig med seeegt gör och varm i kröppen.Hoppas det släpper snart...har inte tid att vara sjuk NU.Idag skall jag ifall vila...det är ju bra.Skall ner en sväng och träna på klubben nu på morgonen.

Till middag..FISK!

***********************************************

KL 10,45

Hemma efter ett lyckat träningspass med carmen på klubben...känns skönt! Vi har våran avslutning den 18/5 då är det upp till bevis i 3:an *ASG*..nej skämt å sidå..Vi skall göra så gött vi kan.Vi har kommit jättelångt denna terminen..känns skönt! Jag har inga förväntningar att klara 3:an i klubben...ännu,men skulle vara jätteglad om vi fick hyfsade poäng att stå på och känna att vi gjort bra ifrån oss.Ja ja!..allt kan ju hända på en avslutning...även för den bäste.Den som lever får se!Nu skall jag bara vila resten av dagen,så jag blir av med min förkylning..jag har bara haft den i 4 dagar,men man ska ta't lugnt när man är sjuk,då blir man friskare fortare...pressar inte kroppen.Ha det!



Ha en bra och FRISK dag,kram!




Nästa vecka sjunger vi UT vintern och VÄLKOMNAR våren!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards