Alla inlägg den 5 april 2008

Av Linda - 5 april 2008 06:50


GOD MORGON ALLA!!!

Vet inte om den är sååå god för mig idag...ont i huvudet och yr + värkande kropp...inget kul.Vädret idag är skumt *L*..antagligen mulet eller så spricker det upp till sol..vi får se...jobbigt väder.Jag skall träna carmen lite på fotbollsplanen...blev ingen träning igår.I morgon kommer det släkt och vänner hem till mamma,för hon fyller år på onsdag och ev så blir det kalas även nästa söndag,då familjen kommer..vi får se.


I morgon har min kära pappa namnsdag "Wilhelm"..det var hans andra namn.Han hade bestämt att "My way" skulle spelas på hans begravning...vilket vi oxå gjorde,men det var jätte jobbigt!Frankie var pappas stora favorit..så det blev såå personligt!

***********************************************

Kl 10,25

Hemma igen efter ett rätt så bra träningspass på 1 timma.Rutan satt inte i första..men det kommer tillbaka..träning ger färdighet!Jag körde MYCKET fritt följ i SAKTA tempo...för att verkligen fiiiin slipa och berömma där jag vill ha henne..mycket beröm och boll.De andra momentet gick jättebra.Lillemor & Iota (som jag plingade) kom runt 9-tiden.Efter träningen tog vi en sväng ner till rasthagen.Jag var hemma vid 10-tiden.Affären fick ett snabbt besök av mig...köpte presentkort till mamma och en saint paula.Nu skall jag äta och vila.Ha det!


Ha en bra dag,kram!


My way!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards