Alla inlägg den 2 april 2008

Av Linda - 2 april 2008 06:58

GOD MORGON ALLA!!!

Tillbaka till det vanliga IGEN...REGN i göteborg!Det sa jag redan igår eftermiddag...kände det i kroppen att det skulle slå över hade ont som f****n,men gick ner till kursen ändå,fast gick hem en halvtimma tidigare.Idag är jag tung som bly  i kroppen och öm...en del av den värker ännu..och så in i norden trött!Kursen igår tycker jag inte gick någe vidare...Carmen var ofokuserad..jag vet inte om det är dålig överenergi eller att hon går in i sin skendräktighet nu..kanske båda..men jag kräver ändå att hon skall göra det jag säger..inga bortförklaringar...då får man inga bra resultat.Ikväll är det rallylydnad,då skall jag visa min personliga "läxa"..den tyska-vänster svängen..no problem..den sitter PHU!

Nu på morgonen blir det klubben..lite små träning på vissa moment som jag tycker hon har tappat sedan jag var sjuk.Lydnad är en färsk vara,så man måste uppdatera och rutan är ett nytt moment som satt som en smeck innan,nu krånglar den...dax att fixa den.Därimot har jag fått ett bättre ink med ställande...alltid nått!

Efter klubben måste jag till affären och apoteket.Min medicin har kommit...det blir inte så mycket "cash" denna gången..skönt det!..dyr medicin som går på lincens.

Till middag rödspätta,kokt potatis och sås.

****************************************


KL 12,00

Träningen gick väl sådär,men nu VET jag att det beror på skendräktigheten..hon kan lulla iväg och nosa och vara i sin egen värld...känner igen symtomen..inga hjärnceller *L*.Jag körde mycket fritt följ,fast i SAKTA tempo med beröm och avbröt oxå mitt i för beröm med boll..jag vill göra fritt följ..attraktiv och roligt!...lätt att glömma det och bara gå på..och säga "bra"..godis.."nej" och korrigera.Jag vill att fritt följ skall vara lika glädjande och roligt att göra för carmen som de andra momenten...därför har jag börjat göra så nu...delvis så får jag henne inte så långt fram och hon tycker det mycket roligare.Rutan idag behövdes MYCKET hjälp..hjärncellerna pga skendräktigheten gjorde sig tillkänna där..fan den som ger sig.Inkallning med ställande funkade iaf.Lillemor & Iota gjorde mig sällskap...skönt med sällskap!Alla ärrenden är gjorde + att jag har fått i mig mat,nu väntar soffan.Ha det

************************************************

Kl 14,30

Pratade med sven i telefon ville höra hur det var med grim....han sa -varför är du inte här? nu när åke och jag är här? *S*..De var på klubben.Jag skall ändå ut med hunden så jag tog vägen om klubben.Jag hade köpt en landgång..tog med den..de kande gott behöva..till kaffet! Inget roligt arbete att laga tak i regn.Vi fikade sedan ökade regnet mer,så de la av.Sven och åke lekte med carmen,så carmen var mer lerbrun än svart *S*.Nu blir det vila.Ha det!

Ha en bra dag,kram


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards