Alla inlägg den 1 april 2008

Av Linda - 1 april 2008 06:51

GOD MORGON ALLA!!!

Idag har Göteborg tjocka....man ser inte handen framför sig.Går tjockan neråt...fint väder...går tjockan uppåt...dåligt väder,så vi får se vad det blir.Enligt min kropp som värker så blir det omslag,så vi kanske får se sol...gött!..nog om det! Idag är träningsdag hela dagen ..nästan *L*. Först i ridhuset kl 10-12,sedan hem och äta och vila och kurs ikväll kl18..tisdagarna är skitkul! Härligt att träna inomhus + att man kan ta av sig lite kläder oxå.Vi är ett härligt och gött gäng som träffas varje tisdag f.m från klubben i ridhuset.Vi tränar och fikar och tjötar..mycket sköj!

Till middag rester!

***************************************

KL 12,40

Hemma efter ett mycket nyttigt och bra träningspass.Carmen har MYCKET överskottenergi som lagrats under min 2veckors sjukdomtid...det skall jobbas bort...det visar sig på fritt följen,så då får man backa tillbaka..gå SAKTA,så jag får henne RÄTT..mycket nyttigt!Nu har jag en trött hund OCH trött matte.Nu blir det mat och vila,så vi orkar kvällskursen.Ha det!


Ha en fin dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards