Alla inlägg den 24 april 2008

Av Linda - 24 april 2008 07:13

GOD MORGON ALLA!!!

Idag fyller mitt hjärtegull Carmen 8 år..GRATTIS MIN ÄLSKLING!Hon fick 2 st kakor...en i morse och en för en stund sedan..mumsigt!


 


Själv mår jag skitdåligt....har åkt på en förkylning IGEN.Trodde att jag fått mitt..faaaaan!Jag är sååå förbannat trött och yr och konstig hövet,snorig och tjock i halsen och känner en varmkänsla i kroppen..typiskt!Nu måste jag ta't lugnt..vila...annars förlänger man skiten bara.Hoppas det inte sitter i så länge som sist.

Fick även reda på att en klubbkamrats hund....Grim.....har lämnat oss och vandrat över till regnbågen....ledsamt!Han har alltid funnits med,fast de kan tyvärr inte leva med oss hela livet..det är nackdelen med att ha hund att behöva skiljas....tungt!

Sven & Grim!


Mamma ska på en bussresa till Fagerås med andra vänner...åker kl 8 och hemma kl 17.Roligt för henne.

******************************************

Kl 11,00

Hemma igen efter att tillbringat morgonen på kl från kl 8-10.Jag känner mig inte kry,så jag stannade inte och kolla på gittans kurs idag,utan fixade kaffet och gick när de skulle börja.Hem med carmen ge henne käk och iväg till apoteket...panodil behövdes! In i affären för att köpa bröd & mjölk m.m.Klubben behövde lite smör så det köpte jag oxå.Det lämnar jag i eftermiddag.Nu har jag käkat och nu skall jag läsa GT och viiiiila.Mamma sitter i Fagerås i en vacker park och äter suuuper goda och enormt stora våfflor med grädde och sylt.Ha det!

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards