Alla inlägg den 10 april 2008

Av Linda - 10 april 2008 06:50


GOD MORGON ALLA!!

Vaknar i morse till -3 grader + en dimma som man inte ser handen framför sig..tvivale!De har lovat sol och +8 grader.Vi får se om solen orkar kämpa igenom denna dimma.Jag kände det igår eftermiddag,då jag blev lite sämre i kroppen och knoppen,men idag så har jag ont i ben och armar,så de blir nog vackert väder (en stund *L*).Rallylydnaden igår gick bra måste jag säga.Vi börjar komma igång där oxå..kul! Träning ger färdighet.Idag på morgonen skall ner till klubben och fixa fikat åt gittans grupp + att jag själv tränar innan...jättebra,för i morgon blir det inget alls.Jag skall även inhandla lite mjölk och bröd till klubben,så det räcker under veckan.Gittan skall ha en klickerkurs på lördag och då lär det gå åt en del oxå.Nilla var så jätte gullig och storhandla kaffebröd i veckan så det slipper jag...TACK NILLA!

Till middag blir det stekt rödspätta,kokt potatis & sås.

**********************************************

KL 12,05

Hemma efter morgon/förmiddag på klubben.Träningen gick bra,men 3:ans fjärr är ett huvudbry...förflyttar sig...inte bra.Tycker jag testat det mesta...men men det ger väl sig.vittringen..nja...hon gjorde bättre igår och tisdags...rutan..perfekt!Fritt följ i högre tempo...bra...en betydlig förbättring pga att jag gått sakta fritt följ.Ikallning med ställande och läggande..bra!Det var som vanligt bra uppsluppning på gittans kurs även fölk som inte är med kommer och fikar..som nilla tex och Helen kom när jag gick hem.Nu skall jag äta och vila.Sedan blir det utång med carmen strax efter 14 och då skall jag inhandla lite saker oxå.Ha det!

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards