Alla inlägg under januari 2008

Av Linda - 6 januari 2008 06:33


GOD MORGON ALLA!!!

Idag ligger Göteborg i snötäcke och det snöar rikligt ännu,fast ingen blåst..tack och lov!Jag skall jula av hos mamma eller rättare sagt packa ner allt i sina kartonger och ner i källaren och klä av granen och packa ner den...allt skall väck.Hennes garniner skall oxå upp.Det blir en sväng till klubben idag oxå..så carmen får springa av sig i snön..det gillar hon.

***************


Kl 13,05

PHUUUU! jag heeeelt slut *L*.har hållit på heeela förmiddagen och packat ner julsaker..så i kväll åker allt ner i källaren,för nu skall jag fika gå ut med hunden och vila.Ha det!


Ha en fin dag,kram!


Av Linda - 5 januari 2008 06:26


GOD MORGON ALLA OCH TREVLIG TRETTONDEDAGSAFTON PÅ ER!!!

Idag skall jag baaaara vila...jag behöver det...min kropp värker åt alla håll och kanter och jag är sååå trött. Jag längtar efter våren..ljuset då allt blir lättare.>Mamma och jag skall äta lutfisk idag och avsluta julen med en det...mums!

Här i götet är det nästan -2 och hård blåst...svinkallt...burr! Håll i hatten!

*L*.

********************

KL 11,40

Idag blev det klubben ihop med gittan.Det trevligt med sällskap..men var det är kallt..tvivale.Jag har julat av hos mamma och ställt allt i storarummet..det skall ner i morgon i sina kartonger och källaren...skönt att bli av med det!ha det gött!


Ha en bra dag,kram!


Av Linda - 4 januari 2008 15:53


Hippla hopp alla vovvevänner!!!

Har varit och besökt MY DOG på mässan..åkte med bussen kl 9 och var där när det öppnade kl 10..snacka om dålig luft och syrebrist...man blir alldeles slut..så efter 12 lyfte jag och gick,men innan man kommer ut så träffar man ju på så mycket folk *L*.Jag inhandla en mycket bra bok Sikte mot 10:an..den är mycket bra.Jag käkade på Macdonalds och var hemma vid 14-tiden...helt slut....jag hade aldrig orkat en heldag i det stimmet..jobbigt men roligt att se allt.

Ha det gött,kram!



Av Linda - 3 januari 2008 06:33


GOD MORGON ALLA!!!!

Idag är det inget roligt väder i götet....isande blåst med små snöflingor emellanåt...det narar sååå förbenat.Själv mår jag skit....ont i kroppen och yr i huvudet..nej någon träning blir det ej med carmen idag...utan vi tar det lilla lugna..skönt att vi körde igår då *L*.

********************


KL 13,30

Nu är julen defentivt borta hos mig...superskönt! allt blir såå ljus och härligt när allt rött är borta och vardags gardinerna uppe..rena och strukna.Jag har även kört en maskin med alla juldukar och julgardinen,så är de ur världen oxå.Kom in precis efter en kisserunda med Carmen..passade på att sätta upp en tid för mattvätt på torsdag kl 8-12..det behövs efter all lervällning vi har haft *S*.Det var gott om tider,så om jag har tur kan jag kanske få tiden efter oxå..eftersom jag troligtvis skall köra 3 maskiner.Nu skall jag fika.Ha det!


Ha en bra dag,kram!  


Av Linda - 2 januari 2008 07:49


GOD MORGON ALLA!!!!!

Jaha!....Nu börjar vardagen igen..skönt! Jag är nu hemma i min egna borning..skönt oxå.Jag har precis julat av...dödsskönt att få bort skiten *ASG*.Allt ligger på bordet i stora rummet och skall packas ner senare idag.I morgon sätter jag upp gardinerna och dukarna.På fredag skall jag ge MY Dog ett litet besök och lördag-söndag skall jag tillbringa hos mamma.På lördag (trettondedagsafton ) skall vi äta lutfisk för sista ggr..mums! och på söndag...dax att jula av hos henne.

Idag tror jag att det blir lite träning på klubben..dax att ta upp det nu.

****************************************


KL 10

hej igen! hemma efter ett träningspass med carmen..volket kändes skönt att göra.Det gick bra.Jag har höjt kravribban nu ang rutan...jaag har hållt på att visa hela tiden..det gjorde jag inte nu..startade halvvägs..men fick gå fram 2 st steg sedan..backade jag till full längd..funkade bra. körde igenom programet och slutade med en ruta till..fast från ett annat håll...här fick hon tänka själv...hon sprang till förra utgången *L*...gick fram 2steg...sedan full längd...man får ju bara en chans och då skall hon hitta med en gång.Vi jobbar vidare.Dags att äta.Ha det!

**************************


Kl 14,15

hippla hopp! har preciiiis kommit in från en snabb kisserunda med carmen..såååå nu väntar min belöning *L*..KAFFE! ha det!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards