Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Linda - 26 januari 2008 07:22


GOD MORGON ALLA!!!


Idag skall det "stråla" här...efs det inte kan gör det ute i det "real live",så man får fixa lite sommar känsla själv *L*.Jag är trött på vädret nu!Nu sjunger jag hööööögt "sommar sommar sommar".Idag skall jag träna på 2:an på klubben.Jag har bestämt att träna den minst 3-4 ggr i veckan med variation av lite annat kul i mellan.Man vill ju iaf göra så gött man kan inför tävlingen och känna att det finns en "viss" chans att lyckas.Det som KAN skita sig är läggande under gång....det kan hon men vi har inte tränat på det på jääääätte länge,här gäller det att plocka fram det igen.Det förbenade tugget på träapporten kommer var en STORT problem..tyvärr!Kanske jag skall vira en metall tråd så det minskar..fick ett tips om det.Rutan som MÅSTE sitta i första försöket!Vi skall göra allt!..men vi skall ha kul oxå..vilket är det viktigaste!

Idag kommer mamma på middag.Jag hade lasagne kvar och hon hörde det då sa till henne att komma.Glass och chokladsås till efterrätt oxå + fika!

*******************


KL 12,10

Det blev en stund träning ihop med gittan i hällande regn.Gittan hjälpte mig och gav mig många råd,som vi kan träna på..TACK GITTAN!Skönt att ha dig som stöd.Nu jobbar vi vidare.Ha de gött!

Ha en fin dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards