Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Linda - 31 januari 2008 06:46


GOD MORGON ALLA!!!!

Jaha....nu skall vi åter igen få storm MED snöblandat regn....FYFAAAAN ..om man nu får säga så *S*.Att nått är i göringen känner jag helt klart i kroppen OCH i knoppen *L*..vi får se hur MYCKET det blir.Idag blir det träning med Carmen på 2.an...sedan blir det lugna gatan för mig..jo förreseten...en sväng till affären oxå,naturligtvis!

*********************

Kl 10,00

Hemma igen efter att varit ute i 1 timma och 20 minuter.Vi körde igenom 2.an på fotbollsplanen idag oxå efs i morgon blir det inget alls,för jag skall iväg till sjuksjymnasten.Träningen gick bra.Idag var det mycket lukt störning pga det blåste...vilket jag tackar för...all störning är jättebra!I momentet fjärrdirigering fanns skator och lukter i vinden,men hon fixade det ändå,fast hon var lite splittrad.Rutan...suveränt..åt alla håll.Burken är ett bra träningsredskap...hoppas den sitter utan den på tävlingen bara *L*.FF gick bra och momentet läggande under gång funkade bättre i dag..hon hölls sig bättre vid sidan.Vi kunde bara köra 1 ggr på apporten efs den gick itu när jag kastaden..osis! *S*..men carmen hämtade 1 del iaf och utan tugg *ASG*.Jag körde en kort platsliggning pga alla lukter..liiiite orolig var hon allt..med lång hals,men hon låg kvar.Sedan blev det rastgården en stund och efter det affären.Nu skall jag laga spagetti och köttfärssås till "medda"...mums!Ha det gött!


Ha en härlig dag,kram!

*****************

ETT TÄNKVÄRT ORD UNDER DAGEN!!

En vän är den, som knackar på din dörr.

När alla andra vänt sig bort.

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards