Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Linda - 16 januari 2008 06:48


GOD MORGON ALLA!!!

Regn regn regn och åter regn i Götet...trist!..fast jag skall försöka köra några moment idag iaf.Igår gick jag själv ner till klubben utan carmen,gittan hade med sig en film att visa.Jag och gittan blev ensam...konstigt *L*..men mysigt var det! Idag skall jag ta't lugnt efter vi tränat.

Ha en fin dag,kram!

******************


Kl 10,15

tjoflöjt! Carmen och jag körde några moment på klubben.Det blev ett antal rutor från olika håll med störning via en liggande boll i språngriktningen..mycket nyttigt!Lite fritt följ och fjärr blev det oxå.Jag passade på att rensa brunnen så det inte svärmar över...det behövdes.Sedan gick vi till affären,för jag behövde lite mjölk.Idag blir det en påhittad middagsmeny...senaps och ostgratenerad falukorv med ris och currysås..vi får se om det blir gött!Ha det!



PS!...Det var inte alls dumt..smakat göttigött!


BLÖTT FÄLT">


När jag fyllde år i oktober!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards