Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Linda - 30 januari 2008 07:34

GOD MORGON ALLA!!

Jag mår fortfarande inte bra alls.Jag skall försöka iaf köra några moment idag med carmen...det behövs.

***********************


KL 9,45

Hej igen! Carmen och jag körde igenom 2:an (utan platsliggningen för säkerets skull efs hon löper,vill jag ha koll på henne) på fotbollsplanen.Jag tog med mina koner,apport och en liten plastburk med lock i en kasse.Jag kopplade inte lös henne utan körde i släpande koppel.Allt gick strålande bra.Rutan är vääääääldigt attraktiv kan jag säga *S*.Det ända jag kan klaga på är att hon gärna vill ha för bråttom i momentet läggande under gång och hamnar för långt fram,men jag körde korta starter och fick henne där jag ville.Sedan tog vi hoppet som var ett trafik hinder.Rastgården blev nästa anhalt där hon fick springa av sig lite + att jag testa igen starten i läggande..det gick bra! Vägen hem gick genom centrum.Nu väntar käk och viiiiiiiiiiila.Maten idag blir mycket enkel..men god..fiskbullar i hummersås och kokt potatis!Ha det gött!


      

***********************

Kl 13,30

Har precis kommit in efter en kort kisserunda med carmen.Jag köpte lite gammaldags gräddglass med krokant i affären oxå..gött att ha i frysen ifall man blir sugen.Det ser mycket oroande ut..vädret alltså.Jag tror det blir ett rusk väder snart och vinden har vänt till isande kall nordan...usch!Nu lägger jag mig på soffan under en varm go filt och kollar på dumburken.Ha det!



Ha en fin dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards