Alla inlägg under november 2010

Av Linda - 2 november 2010 04:44

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Jävla helvetse kropp.....rematisten har blommat upp till sitt esse regält. Det blir mycket värk + inflammation och feber. Man blir såååå in i norden trött och helt tom i huvudet,men det får liksom värka ut sin tid....fan ta höst/vinter. Inget man göra åt. Bara ta det lungt och vila. Dessa väderväxlingar!

 

Ha det!

Av Linda - 1 november 2010 04:24

GOD MORGON ALLA!!!

 

                    

 

Så går vi in i årets näst sista månad..november. Gud vad tiden går.I  denna månaden är det oxå 1 advent...känns konstigt!...REDAN! Igår på höststädningen på klubben var det jättetrevligt och många dök upp. Jag var där kl 8 (fast det började kl 10),men jag ville att kaffe och dyl skulle vara klart. Jag skötte markservice + grillning av korv + städning av klubbhuset. Jag var hemma kl 13,30....vad trött jag var och carmen var helt slut som lekt med 2 st killar hela tiden. Vi är lika trötta idag oxå *L*. Carmen är så slö. Hon är 10 år så det tar en stund att återhämta sig,men det såg man inte igår när hon sprang efter bollen,men idag ser man att hon är lite stel i benen. Hon får ta det lungt idag. Jag skall till mamma idag på morgonen. Jag har fika & pepparkakor med mig + lite varmare tröjor med lång ärm.Jag får packa ner de korta i en påse.

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards