Alla inlägg den 30 november 2010

Av Linda - 30 november 2010 04:25

GOD MORGON ALLA I VINTERKYLAN!!

 

 

                            

 

Vaknade i morse till rekordkall morgon denna vinter -11 grader och en mycket kall natt,man kände det i natt,huttra lite.Jag undrar hur mycket det steg till. Idag skall jag vila och göra såååå lite som möjligt,behöver ta igen mig efter i gårdagen,då jag och carmen besökte mamma och packade ner kläderna för. Hon skall flytta till kärrahus på söndag. Det kommer bli en del jobb i veckan och helgen,så man får spara & ladda batterierna. Jag hade med mina lussekatter till personalen,vilket var uppskattat och även till mamma & mig. Lite ischoklad,clementiner och tidningar oxå. Carmen gör stor succe' bland gamla och personalen när hon kommer,det roligt att glädja de gamla.Personalen kommer in speciellt bara för att hälsa på henne. Nu skall vi inte dit mer utan nästan gång vi ses,då är hon här i kärra...skönt!

 

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards