Alla inlägg den 11 november 2010

Av Linda - 11 november 2010 04:42

GOD MORGON ALLA!!!

 

Visst har vi fått lite mer snö i natt,precis som jag kände i händer & armar. När det gäller värk vid väderomslag...ja då sviker den aldrig. Den spår tregånger så säkrare och bättre än själva smhi. Bekanta frågar mig vad känner,de litar mer på den än smhi *L*,det är väl det ända den är bra till just nu....usch! Snö är värst för mig..tvivale,då får så förbenat ont överallt.    . Det skall vara vår och sommar med härlig värme. Visst det kan växla och bli lågtryck med regn,men jag får inte den hårda värken,men jag känner det,fast det går liksom stå ut med det på ett annat sätt.

 

Idag håller jag tummarna för mamma att det går bra för brorsan som skall kolla på den nya lägenheten på boendet.Det går säkert bra! Jag skall till mamma i morgon.

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards