Alla inlägg den 12 november 2010

Av Linda - 12 november 2010 04:46

GOD MORGON ALLA!!!

 

Mamma ska flytta in på Kärrahus här hemma i Kärra på ett permanet boende,i en egen liten lägenhet. Hon får betala i månaden 7400:- och då är allt i det som hyra,hemtjänst,mat,larm odyl. Det låg ungefär där när bodde hemma oxå och fick mat hem,fast nu kommer hon bara ha mobilen,det räcker. Det kommer kanske som läkarbesök & medicinräkningar ändå. Hon klarar sig gott,fast hon blev orolig,jag försökte förklara,men...vad hjälpte det. Det dras 8500:- till räknekontot varje mån....hon fixar det...och där ligger överskott ifall det krisar någon månad. Sedan har hon i fickpengar ca 3,500:- att göra vad hon vill för. Klart att man är spänd innan ...inte så konstigt. Jag skall kontakta hemtjänsten &larmtjänsten om nycklarna och hämtning av larmet. Sedan skall jag köpa 3 st nya kuddar + täcke för mamma,det står de inte för,men sänglinne. Hon kommer får det nytapetserat oxå. Jag skall hjälpa henne att packa och följa med vid fraktern från där hon är nu till kärrahus. Jag tror det blir runt den 1/12. Det är lite att plocka med. Jag skall iaf hälsa på henne idag.

 

  

 

Ha det!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards