Alla inlägg den 29 november 2010

Av Linda - 29 november 2010 04:27

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag vaknar jag till en blåsig morgon och en hel del snö kom igår kväll.Det kommer säkert mer idag,för jag har huvudvärk & yrsel,vilket tyder på det. Då var vi inne i sista veckan i november,på onsdag då är det 1:e december,gud vad tiden går. Brorsan skall skriva på kontraktet för mamma på onsdag till sitt fina permant boende på kärrahus. Jag skall besöak henne idag och börja pack ner lite i hennes garderob. För ev blir det nog övetflyttning den 6-7/12. Till helgen skall vi försöka flytta över möblerna hon skall ha och diverse saker. Brorsdotter & sambo kommer och hjälper,bra med hjälp. Jag skall försöka på fredag att lämna över mammas kuddar,täcke och filt,så det är på plats och färdigt bäddat när hon kommer. Idag blir det sista resan iaf till Lillhagsparken där ligger nu,sedan blir besöken här i kärra. Det blir mycket lättare. Jag ser huset från köksfönstret. Jag har med mina hembakade lussekatter till fikat och även till personalen.

 

 

Ha det gott!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards