Alla inlägg under januari 2010

Av Linda - 6 januari 2010 05:05




GOD MORGON ALLA PÅ TRETTONDAGEN!

 

Vaknade i morse till -10 grader OCH snöstorm....tvivale! Detta blir inte roligt att gå i .

 

Ha en fortsatt bra dag!

Av Linda - 5 januari 2010 07:27




GOD MORGON ALLA!

 

Mörn! Trettondagsafton,kall morgon -8,väntas myyyycket snö,varning på radion.Själv kände jag det igår och blev dålig och känner mig dassg idag. Omdömaren inom äldrevården ringde mamma igår och ett möte blir på måndag,alltid något.


Ha det!

  


 

Av Linda - 4 januari 2010 05:10




GOD MORGON ALLA!!

 

 

Snacka om att det svänger i vädret regält....från att igår var -17-19 grader kallt till idag knappt -1. Jag kände redan igår kväll när jag skulle sova att det var något på"G"....kunde inte bara sova och hela natten vaknade från och till...väldigt orolig sömn inatt. Inte nog med det sedan skall det bli kallt igen,våra kroppar hänger inte med.

idag skall jag tvätta och stryka lite duka som skall på efter att ha julat av. En tur till klubben på morgon blir det oxå.

 

Ha det!

  

Av Linda - 3 januari 2010 04:57





GOD MORGON ALLA!!!

 

Sista dagen på årets första vecka är snart till ända. Jag vaknade till en iskall morgon -15 grader och gnistrande snö....känns inte just nu lockande att gå ut med hunden *L*. En ny kallvåg kommer in nästa vecka -15-20....tvivale för vintern.

Brorsan & sambon kommer till mamma på fika kl 13. Jag skall dit fixa lite.Jag kanske inte stannar så länge.

 

Ha det!

Av Linda - 2 januari 2010 04:57









GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Vaknar idag på årets 2:andra dag till nästan snöstorm och NO vind..tvivale och -8 grader...detta blir att bita i.

Jag skall tvätta för mamma idag på eftermiddagen mellan kl 14,30-16,30,så jag går väl runt 12,30 så vi kan fika och så skall jag fixa ordning tvätten.

Jag fick julat av igår.sköööööönt Bara gardinerna och krubban kvar,de åker på måndag.Då lägger jag på nya dukar och hänger upp gardinerna. Nu väntar vi på våren *S*


Ha det!

  

Av Linda - 1 januari 2010 05:02

Nytt år...1 januari 2010!

 

Själv tog jag det lungt på nyår.skönt Åt gött hos mamma på dagen sedan slappa och mysa och bara ta det lungt hemma hos mig på kvällen. En del raket sköts,men min hund bryr sig inte (tur det). Sista på julbordet hos mamma går idag på lunchen.....skönt det! Sedan i eftermiddag skall jag börja jula av lite....bort med det!

 


Ha det gott!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards